Profesionální realitní makléř si dá s propagací Vaší nemovitosti práci a výsledek stojí za to. Díky kvalitní prezentaci nemovitosti a většímu dosahu zaujme inzerce nemovitosti více potenciálních zájemců, zkrátíte čas prodeje a prodáte zpravidla za vyšší cenu.
Jak Vámi zvolený realitní makléř pracuje nejlépe poznáte na tom, jak vypadá propagace již prodaných nemovitostí. Dobrý makléř také dokáže správně odhadnout, jaké marketingové nástroje se hodí na danou nemovitost. Ne vždy dává vše smysl.
Poslední roky také ukázaly, že využití online nástrojů nabralo na síle. Díky onlinu oslovíte i zájemce ze vzdálenějších lokalit a dokážete překonat i bariéry typu karanténa nebo lockdown, se kterými ještě před nedávnem nikdo nepočítal. Zájemce si může nemovitost prohlédnout z pohodlí domova.
Profesionální fotografie jsou v dnešní době základ. Až 90 % kupujících uvádí, že fotografie jsou nejdůležitější při rozhodování o prohlídce nemovitosti. Zároveň by fotografie neměly příliš zkreslovat realitu.
Také je velmi důležité ukázat nemovitost v tom pravém světle. To vyžaduje přístup zkušeného profesionála, který zná principy photo stylingu a dokáže na každé nemovitosti vypíchnout její výhody, odstranit rušivé prvky a ukázat to hezké. Home staging stojí na vyladění interiéru nábytkem a doplňky, ale i na opravách závad a napravení neduhů nemovitosti, které by mohly kupující odradit. I zde platí, že zkušený profesionál ve spolupráci s realitním makléřem dokáže správně určit, které úpravy dávají pro prodej smysl a které ne.
3D půdorysy a virtuální prohlídky zprostředkují zájemcům jedinečnou příležitost prohlédnout si nemovitost a udělat si představu o dispozicích a rozměrech ještě před osobní prohlídkou. Pokud se nemovitost zájemci líbí již při virtuální prohlídce a rozhodne se přijít i osobně, je vysoce pravděpodobné, že se bude jednat o vážného zájemce.
Vizualizace se zase skvěle hodí pro prodej nemovitosti před rekonstrukcí, kdy dokáže představit nemovitost tak, jak může vypadat v budoucnu. Profesionálně připravená vizualizace rozehraje představivost i těch zájemců, které by nemovitost jinak nezaujala.Videoprohlídka je dalším nástrojem, který nemovitost vyzvedne mezi běžnými inzeráty. V případě domů je skvělé, když jsou použity i záběry z dronu, kdy je krásně vidět nemovitost, pozemek a nejbližší okolí.
Videoprohlídka je dalším nástrojem, který nemovitost vyzvedne mezi běžnými inzeráty. V případě domů je skvělé, když jsou použity i záběry z dronu, kdy je krásně vidět nemovitost, pozemek a nejbližší okolí.
Sociální sítě a email kontrolují lidé každý den. Je tedy škoda využívat k propagaci nemovitosti pouze klasické inzertní servery. Realitní makléř, který umí těchto nástrojů využít ve Váš prospěch, Vaši nemovitost ukáže přesně takovým lidem, které zaujme. Správně zacílený online marketing zvýší počet prohlídek a zrychlí celý proces prodeje.
Jsou i další nástroje jako plachty a propagační tištěné materiály v místě prodeje, inzerce v lokálním tisku nebo inzeráty ve výlohách realitních kanceláří. Pro specifické nemovitosti a developerské projekty se využívají samostatné webové stránky, propagace v tištěných médiích, a podobně.
Realitní makléř se silným zázemím realitní kanceláře, která spolupracuje s jednotlivými specialisty na dané oblasti, pak může na základě svých zkušeností zvolit ty správné nástroje a zkombinovat je ve prospěch prodávající strany, kterou zastupuje. Vždy musí zohlednit konkrétní nemovitost.
Pokud hledáte realitního makléře s profesionálním přístupem k propagaci nemovitosti, neváhejte se na nás obrátit.